Zgodnie z rozporządzeniem MEN wznowienie zajęć edukacyjnych w formie kształcenia na odległość, nastąpi w dniu 25 marca. Od środy udostępniane będą nowe materiały edukacyjne. 

Tymczasem zachęcamy do korzystania z materiałów udostępnianych na stronie Centrum Rozwoju Lokalnego

Zapraszamy również do oglądania  Domowego Przedszkola transmitowanego codzienne od godz. 9.00 na kanale TVP. 

 


MATERIAŁY EDUKACYJNE


6- 8 kwietnia 2020r.

NOWE!

JĘZYK ANGIELSKI KL.0 8.04.2020

Zadanie:

Słowniczek:

Piosenka:

Witam!

Przygotowałam karty pracy związane z tematem tego tygodnia czyli Wielkanocą.

Karty, które uzupełnialiście w poprzednich tygodniach włóżcie do teczki na gumkę. Po powrocie do szkoły obejrzymy i „ocenimy”. Starszaki przeczytają dla nas czytanki oczywiście z moją pomocą.

W ŚWIĘTA WIELKANOCNE:

KOLOROWYCH JAJECZEK,

WEŁNIANYCH OWIECZEK,

KICAJĄCYCH KRÓLICZKÓW

I MOKRYCH UBRANEK

W PONIEDZIAŁKOWY PORANEK.

                                                   Pozdrawiam!!!

Wyklej pisankę plasteliną

Szlaczki

Pokoloruj

Malowanka

Czytanka

Napisz literę G

Znajdź literę G, g


30 marca- 5 kwietnia 2020r.

NOWE !

JĘZYK ANGIELSKI KL.0 01.04.2020

JĘZYK ANGIELSKI- piosenka

 

Witam !

W tym tygodniu  temat : Zwierzęta na wiejskim podwórku.

Przygotowałam kilka kart pracy. Zasada taka sama jak w poprzednim tygodniu starszaki wszystkie karty, młodsi według swoich możliwości.

Zadanie dodatkowe:  Narysuj ( z pomocą rodziców lub samodzielnie) zwierzęta, które mieszkają na Twoim podwórku. Wasze prace powiesimy w naszej klasie.

                                                                                                                                   Pozdrawiam…..

Karta pracy

Policz figury

Policz mieszkańców łąki

Połącz przedmioty

Pomaluj według kodu

Uczymy się pisać literkę C

Znajdź i zaznacz wszystkie litery C


25-29 marca 2020r.

Witam!

W tym tygodniu będziemy realizować tematy związane z wiosną. Przygotowałam 10 kart pracy. Ponieważ nasza grupa jest zróżnicowana wiekowo. Starszaki (Wiktoria, Zosia, Olek) uzupełniają wszystkie karty (w tym z pomocą rodziców próbują przeczytać tekst słowno– obrazkowy). Młodsze dzieci wraz z rodzicami wybierają karty pracy dostosowane do swoich możliwości.

P.S. Pozdrowienia od misia Stefana.

umiem liczyć

uczymy się pisać W

tekst słowno- obrazkowy

rysujemy szlaczki

poszukiwania litery W

liczymy

labirynt

kolorowanka – krokusy

ćwiczymy spostrzegawczość

znajdź cień

 

JĘZYK ANGIELSKI 

Drogi rodzicu, powtórz z dzieckiem następujące nazwy zwierząt morskich: fish, octopus, seahorse, starfish, crab, shell, turtle

Możesz również zagrać z dzieckiem w interaktywną grę, utrwalającą poznane słownictwo:

https://edesk.pearson.pl/Home/ShowMaterial/12837?p=1377

(aby w nią zagrać, należy założyć bezpłatne konto w strefie ucznia na portalu eDesk)

 

 211 total views,  4 views today